donderdag, mei 10, 2007

Service van de zaak

Van de zaak Jumbo in dit geval. Vorige week zaterdag stuurde ik een mailtje naar de klantenservice met mijn frustratie over het ontbrekende puzzelstukje. Omdat ik geen reactie kreeg, zelfs geen ontvangstbevestiging van mijn email, was ik zeer verbaasd toen er dinsdagmiddag een doosje bij de post zat met afzender Jumbo.


Een compleet nieuwe puzzel. Gratis. Kijk, dat is nu eens prima service. Merci Jumbo!

5 opmerkingen:

odette zei

Dat is goede service, maar ik heb al wel vaker gehoord dat de puzzelfabrikanten nooit moeilijk doen.
Nu niet de 2 puzzels doorelkaar gooien....

Anoniem zei

enne , heb je ze al geteld ;-))

Petrouchka

Anoniem zei

Keurig geregeld door Jumbo hoor!

atelierlemlem zei

Hoi Judith,

Heel erg bedankt voor je leuke reactie op mijn vraag voor hulp bij het breien van sokken. Ik heb hier echt iets aan, Super!!! En ook bedankt dat je mijn weblog leest, hopenlijk ga ik het nog leuker maken in de toekomst, ik ben nog maar net begonnen met het blog-avontuur...

groetjes van mama lieveheersbeestje

p.s. Veel puzzelplezier, regen genoeg dus hebben jullie dit weekeind iets te doen.

Irma zei

dezelfde puzzel?