zondag, mei 06, 2007

Georganiseerd

Eén van de plekken hier in huis die ik zonder twijfel georganiseerd kan noemen, is mijn naaigaren-ladenblokje. Ik ken manieren om het nóg gestructureerder aan te pakken (bijv. een klossenrek), maar voor mij werkt dit prima. Neemt weinig ruimte in en is overzichtelijk voor een van-nature-chaotisch type als ik.

(Deze foto's zijn trouwens van het pré-Hema-stapeltje-tijdperk)


4 Laatjes met hun eigen kleuren garen.
Geel: wit, gebroken wit, ecru, lichtbeige
Roze: rood, oranje, geel, paars, roze, lila
Blauw: blauw en zwart
Groen: groen en bruin
Nooit meer zoeken naar de juiste kleur(soort) garen, ik vind het handig.

Het paarse ladenblokje dat ik vorige week op de vrijmarkt heb gekocht, is inmiddels ook gevuld met allerlei losse zooi (naaimachine-naalden, tornmesjes, UV-markeerstiften).

Goed, nu nog een goede opbergplek voor de talloze lock-klossen, die op 3 plekken staan en liggen. Een deel in 2 laden van mijn naai-tafel, een deel op de plank er schuin boven en een deel (de wooly nylons) in een grote schoenendoos ernaast. Hmm, dat kán ongetwijfeld handiger (lees: overzichtelijker).

2 opmerkingen:

odette zei

ohh wat ben jij netjes opgeruimd.

Anoniem zei

Ja, dit ziet er erg netjes uit (maar ik heb al een klein beetje gekeken naar het volgende logje....)