maandag, maart 24, 2008

Aaipot

Neef van 9-bijna-10 maakte mij wijzer. Het is een I-pod en geen MP3-speler die ik kado kreeg bij een abonnement op een tv-gids. Mij maakt het niet uit hoe het ding heet en waarschijnlijk blijf ik het ding gewoontegetrouw toch MP3 noemen. Maar het is een leuk speledingetje en ik heb er zojuist 3 cd's op 'gezet', helemaal zelf en daar ben ik best een beetje trots op (zegt het veel over mijn technisch niveau dat ik hier trots op ben? Hmmm, waarschijnlijk wel).

Natuurlijk kan mijn schattige kleine zwarte blokje niet naakt door het leven (tja, wijs geworden door mijn mobieltje-los-in-de-tas, je zou mijn beeldschermpje eens moeten zien :o(

Avondje achter de naaimachine... (gevoerd) hoesje gemaakt.



Ik zit nog een beetje in mijn roze-fase en dit hoesje is net niet té lief voor me. Het roze is pittig roze, ik hou niet zo van dat fletse. De ruitjes en stipjes komen van een online stoffenwinkel. De roosjes komen van een oud, maar gaaf laken dat ik niet kon laten liggen bij de kringloopwinkel (ik vind eigenlijk nooit leuke stofjes, dus was extra blij met deze vondst). Het sierrandje heb ik al jaaaaaren in huis, ooit op de markt gekocht.

Het flapje zit vast met een elastiekje langs de achterkant. Hmnee, geen foto van.



Kiekeboe! Nestel voor de koptelefoon.



Dit is hem. Nog geen 8 bij 4 cm. Wonder der techniek. Muziek, video's, spelletjes, foto's, E-books, opnemen en afspelen. Een Aaipotje dus.

Geen opmerkingen: