zondag, maart 02, 2008

Gemak dient de mens

En tussen al de pannen met wol en verf door, bedacht ik mij dat er een veel handiger manier is om aan gekleurde wol te komen:



Helemaal mijn kleuren!



Kijk, nog keuze ook!


De foto's maakte ik in november vorig jaar toen het zo hard stormde. Het ging om de zee (de weg onderaan de dijk was onbegaanbaar door het hoge water), maar toen ik de schapen zag (met het resultaat van potente rammen), moest ik direct aan wolverven denken :o)

Dat laatste schaap vind ik een beetje sneu. Daar was de ram wel even heel enthousiast ;o)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

LOL of de ram heeft zijn krijtblokje afgenomen en het schaap gebodypaint. kijk, dat doet ram Erik hier ook:
http://www.hitbyafarm.com/2007/01/brief-study-of-sheep-sex-on-rising.html
wat verder ook een erg leuk blog is.
Mooie verfsels heb jij gemaakt!

MariecusBruyn zei

Ik sta altijd versteld van de prachtige resultaten van zelf geverfde wol. Misschien dat ik deze zomer ook eens een poging ga wagen.