dinsdag, juni 05, 2007

Uitzicht


Dit was regelmatig mijn uitzicht de afgelopen week. Een bedje op de bank, de beste plek als je ziek bent.

Keelpijn, hoofdpijn, koorts, diarree, gruwelijk hoesten (man, een zeehond zou er jaloers op zijn). You name it, I've got it....

Het begon vorige week zondag, halverwege maandag ging D. ook gestrekt (en nam met een natuurlijke vanzelfsprekendheid mijn plekje op de bank in...). Hij is inmiddels weer helemaal op de been (en naar school), maar ik loop nog te kwakkelen. Vandaag ga ik naar de huisarts om iets voor de hoest te krijgen. Alle huis- en DA-middelen helpen niet afdoende. Dan maar even iets ruigers op recept. Want ik wil fris en fruitig het vliegtuig in kunnen stappen :o)

2 opmerkingen:

Alice zei

Klinkt niet best. Veel beterschap gewenst!

odette zei

Ojee wat een narigheid, ik hoop dat je snel weer op de been bent. Inderdaad als je kwakkelig weg moet is dat niks.
Kinderen kunnen van het een op het andere moment ziek zijn maar ze zijn ook altijd snel weer beter.