zondag, juni 29, 2008

Martelwerktuig

Nog een paar 'oude' foto's voor ik (eindelijk) mijn buit van de Countryfair laat zien (je moet het eigenlijk niet zien, maar voelen!).

Een paar weken geleden heb ik met een bult Romney wol gespeeld.
Eerst gewassen en geverfd.


Blauw, blauw, ik hou van jou :o)


En daarna buiten in het zonnetje de boel met mijn handkaarden spinklaar gemaakt.



Rest me 1 vraag: Zijn die handkaarden nu van die gevaarlijke attributen of ben ik gewoon bovengemiddeld onhandig met die dingen?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hey Judith

ik ben blij dat jij ook gehavend uit de strijd komt, ik lever ook altijd een gevecht met mijn handkaarden, ik weet wel dat het ook zonder beschadigingen zou moeten lukken, maar daar ben ik denk ik te ongeduldig voor.
groeten
Ingrid uit Koewacht

Irma zei

Hoe doe je het?
Op welk moment gebeurt het ongeluk?
Ik heb er eerlijk gezegd nooit last van

Jon zei

Ik wel hoor, vaak hak ik ook wel een keer of twee drie in mijn vingers..... en hoe het gebeurd? inderdaad waarschijnlijk ongeduld!

Anoniem zei

hoi
wat een mooie kleur

maar kan je het nog wel spinnen als het schoon is??
ik spin altijd zo uit de vacht,
maar het lijkt me wel erg mooi om met gekleurde wol te spinnen