maandag, december 17, 2007

N N ?!

Stond vorige week vrijdag toch onverwachts de pakjesbezorger voor de deur. Verrassing! Ik verwachtte niets (er zijn nog wat dingen voor ons nieuwe huis onderweg, maar daarvoor was het nog te vroeg) dus ik vroeg me af wat het zou kunnen zijn. Tot ik de postcode zag en de letters NN zag. Toen wist ik gelijk dat het pakje van Lies kwam. Ik heb onlangs voor Lies een magische bol gemaakt en toen had ik wat semi-geheimzinnige berichtjes geschreven die ik ondertekende met NN (van Nomen Nescio). Ik vond het zo'n grappig toevalligheidje. Eén van die stiekeme berichtjes was het 500e commentaar op Lies'blog, waarvoor ze een kadootje weggaf. Boffen, want ik heb echt noooooit geluk met verlotingen en ander leuks.

Mijn mond viel open toen ik de doos openmaakte. Ooooooooooooooooooooooooooh...




2 pakketjes gekaarde kid-mohair. Superzacht. Wat prachtig! En de kleuren, helemaal mij! En zo feestelijk ingepakt met die rode strikken. Ik ben er echt ontzettend blij mee. Dankje Lies, dankjewel!

Ik heb nog nooit met kidmohair gesponnen (vilten is niet mijn specialiteit, al zou ik dat graag goed willen leren, ooit). Het liefst zou ik nu een lege klos op mijn Louëtje zetten en beginnen, maar ik hou me in. Ik bewaar de kidmohair tot na de verhuizing en ga er dan op-ti-maal van genieten. Ik ben benieuwd of ik er een mooi garen van kan maken. Kan ik in de tussentijd mooi nog even nadenken hoe ik de kleuren wil verwerken (apart spinnen en twijnen, 2 kleuren twijnen of om en om met een pluk blauw en een pluk paars spinnen en dan twijnen of toch navajo (moet ik dat nog wel netjes leren) of twijnen met een andere draad? Oh oh, al die keuzes). Ik zou zeggen, hou mijn weblog in de gaten voor de vorderingen :o)

Er zat ook een citroenzeepje in de doos (de overbelichte vlek op de foto). Ik ben dol op natuurlijke zeepjes. Dus het citroentje gaat zeker gebruikt worden.

M. was ook helemaal enthousiast. Hij zat steeds in de doos te kijken en zei dan: 'Ooooh... moooooooi'. En met zijn vingertje door het gaatje aan de onderkant te prikken: 'Mamma... kijke...' Ja, jongen, ik vind het ook zo mooi :o)

1 opmerking:

Irma zei

En zo komt alles nog goed.

Hoe is de stand? Ben je al over de 80 heen?