zondag, juli 01, 2007

Lak!



Voor het eerst van mijn leven heb ik mijn teennagels gelakt. Ik ben niet zo'n nagellak-type, maar zag bij de drogist zo'n lekker vrolijk zomers kleurtje nagellak staan, dat ik het niet kon laten. Ik moest er erg aan wennen, als mijn oog toevallig langs mijn voeten ging, schrok ik en dacht ik heel even dat ik bloed zag ;o)

Nagellak op mijn vingernagels vind ik afschuwelijk voelen. Alsof mijn nagels geen adem kunnen halen. Dat slaat natuurlijk nergens op, maar ik vind het echt een rotgevoel. Bij mijn teennagels heb ik daar verrassend genoeg geen last van. Misschien word ik dan toch ooit een nagellak-op-teennagels-type (moet ik wel hard werken aan mijn haat-liefde verhouding met mijn voeten).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ken dat gevoel van die nagellak, als het op mijn vingernagels zit, weet ik niet hoe snel ik het er weervanaf kan prutsen :-). Op je tenen geeft het wel een heel zomersgevoel.
groeten
Ingrid

Anoniem zei

Hoi Ingrid,

En ik maar denken dat ik de enige malloot ben die geen nagellak op d'r vingernagels verdraagt. Ik vind het altijd iets nets hebben, mooi gelakte nagels, bij anderen. Als ik mijn eigen nagels keurig netjes in de lak heb gezet, kun je de klok erop gelijk zetten dat ik binnen een uur met nagellakremover en watjes in de weer ben. Langer hou ik het echt niet uit. Ik heb een jaar of 2 geleden in een opruimerige bui al mijn flesjes nagellak weggedaan. Maar nu dus een miniflesje 'cocktail' gekocht voor mijn tenen. Misschien (heel misschien) dat ik investeer in nog een kleurtje. Ik begin de lol er van in te zien, gelakte tenen :o)

Anoniem zei

Ah, anoniem, that must be me.

Groetjes,
Judith

Inge zei

Hallo,
Mijn naam is Inge en ik kwam via Sokken-yahoo op jouw blog terecht. Dat gevoel met die nagels herken ik zeker. Mijn man zou het leuk vinden als ik nagellak op doe maar toen ik hem vertelde dat mij dat een benauwd gevoel gaf keek hij mij vreemd aan. Ik doe het niet meer.
Complimenten over jouw blog.