maandag, juli 02, 2007

Annie, hou jij m'n tassie ff vast?

Het zal ongetwijfeld te verklaren zijn door mijn nieuwsgierige aard ('ik ben niet nieuwsgierig, ik wil graag alles weten...'), maar de site van de Bagladies vind ik echt leuk. Ik had al eens bedacht dat ik ook mijn tas wel eens op de kop kon houden voor een fotootje. Maar het bleef bij plannen. Maar toen ik van de week op het weblog van Elianne zag dat zij de inhoud van haar tas liet zien, nam ik me voor om dat ook te gaan doen. Duurde nog een paar dagen (ja hallo, ik vergeet ook wel eens wat), maar nu dan toch: Mijn tas.

Van de markt, een goedkope katoenen schoudertas (Nú, voor de helft van de prijs!). Met veel vakken en ritsen, zo heb ik mijn tas graag. Ik ben megakritisch qua tassen, maar deze bevalt me goed. Stevig, praktisch, niet tuttig (toch?), geen merk (voor mij geen Louis Vuitton.. ik weet niet eens hoe ik dat moet schrijven ;o), precies goed.


Vandaag's inhoud, ongecensureerd!

Van linksboven naar rechtsonder: zakdoeken-etuitje van Kisskus, handcrème (Weleda Duindoorn, de fijnste die er is!), lippenbalsem, lippenstift (huh, hoe komt die erin?), desinfecterende handgel, haarlak (ook huh?), anti-zonnebrand, blikje met breibenodigdheden en sokken op de pennen, zonnebril in hoesje, setje voor hoge-nood-onderweg en plastuit (ongebruikt!), mini-geurzakje, oorbellen (ahaaaaa, daar zijn jullie, ik zocht jullie), 2 soorten oogdruppels (onmisbaar wegens chronische oogontsteking), sleutelbos met mini-Zwitsers zakmes en winkelwagenmuntje, kauwgum (vanille-mint, lekker!), doosje kleurpotloodjes (kreeg D. laatst in het restaurant waar we aten), horloge, pennen (oa. mijn favoriete GetKnitted-pen) en notitieboekje (mijn-hoofd-loopt-om-en-ik-moet-niets-vergeten), mobieltje (vaak leeg, ahum), EHBO-setje, uitvouwbaar tasje (HANDIG!!), noodsetje (met pen, schaartje, vijltje, pincet, enz), blikje met medicijnen en last, but not least, snoepjes (voor een appeltjesfrisse adem).

En bij deze heb ik ook gelijk een persoonlijk record 'linken in een blogje' behaald :o)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Boah , hoe groot is jouw tas hahaha
Ik heb een gebreide/vervilte tas in roze/paars tinten , en ik kom echt niet verder als portemonnee , sleutels , een blikje met creme en een speentje voor als sanja het helemaal zat is ...

Petrouchka

Anoniem zei

Oja ,als ik de deur uit ren gaat soms mijn roze telefoon (nokia ) mee ...als tie opgeladen is tenminste , ga ik nu gelijk even doen

Anoniem zei

he ik wist niet dat jij ook een weblog had. Jou tas is een soort voorraadkastje ....heel handig om allemaal te hebben.

odette zei

Mijn tas is ook niet zo groot en ook lang niet zo vol.
Inderdaad altijd erg leuk om de inhoud van een ander zijn/haar tas te zien.