dinsdag, juli 03, 2007

292,8

Voetbalknie
Tennisarm
Spinheup
Twijnschouder

Ik geef het toe, ik heb te fanatiek zitten spinnen de afgelopen 2 dagen. En dan nog een avond twijnen. Mijn lijf zegt 'ho'. Maaaaaaar ik heb nu wel een prachtige streng zelfgesponnen wol voor me liggen. Bluefaced Leicester móet wel één van de zachtste wolsoorten zijn om mee te werken. Fan-tas-tisch! Ik ben verwend én verslaafd nu, vrees ik.


Goed inzoomen (al lijkt de draad nu wel dikker dan ie in het echt is)
2-Draads, getwijnde BFL, 192 gram, 292,8 meter. Wat een weelde!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

O wat mooi! je maakt me lekker... ik zou bijna ook gaan spinnen

gr Lucie

Anoniem zei

Wat prachtige wol. Daar gaan je handen zeker van jeuken. Wat ga je van de wol maken?

Anoniem zei

Oh , het ziet er erg zacht uit ..Volgens mij moet mijn spinnewiel nu maar eens uit Nijmegen deze kant op komen ...
Petrouchka

Irma zei

Geweldig...en zelfs tot achter de komma gemeten! LOL :)