woensdag, april 02, 2008

1 April, kikker in je bil!

Eigenlijk wilde ik een 1-aprilsgrap uithalen op mijn weblog, maar na lang dubben heb ik het niet gedaan. De grap die ik had bedacht, vond ik toch eigenlijk niet zo leuk (plus dat ik niet het risico wil lopen dat mijn dierbare lezers wegblijven :o)

Gistermorgen hebben we met zijn allen keihard gezongen voor mijn neefje die vandaag jarig is. Maar hij riep al gelijk: 'Jahaaaa, het is 1 april' :o)

In de loop van de dag heb ik Leo, zijn vader en mijn vader naar Meneer de Leeuw laten vragen bij Artis. Oude grap, maar hij blijft leuk. Briefje neerleggen met het telefoonnummer van Artis en zeggen dat er iemand voor hen heeft gebeld (met een geloofwaardige reden uiteraard), of ze even willen terugbellen. De voornaam heb ik dan natuurlijk niet verstaan, maar wel 'de Leeuw'.

Leo en mijn vader hadden na 'dit is het informatienummer van Artis' de grap al door, mijn schoonvader is het hele keuzemenu doorgegaan tot hij een medewerkster aan de lijn kreeg die hem uiteindelijk vertelde dat er iemand een grap met hem uithaalde. Oh man, ik pieste bijna in mijn broek van het lachen (medewerkster Artis waarschijnlijk niet, sorry!).

Volgend jaar: Mevrouw de Wolf uit Emmen? :o)

Hebben jullie ook flauwe grappen uitgehaald? Zo ja, vertel, vertel....

4 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Hier (gelukkig) geen grappen en grollen. Wel heb ik je pakje gisteren verstuurd; nu maar hopen dat de post dat niet als grap ziet ;o).

Irma zei

dit is wel een leuke en onschuldige grap
De op het werk rondzingende "contract wordt niet verlengd" of "we worden door de consurrent overgenomen" vind ik toch echt minder leuk.
Is de 1 aprilgrap trouwens weer in opkomst?

Anoniem zei

Heh, ik kreeg per email(twee keer) een uitnodiging om kostuumnaaister te zijn voor de film, het episch tweede-wereldoorlog drama "de vliegenierster van Kandahar"
Jawel.
:-)
Lie(f)s
wekte op 1 april steevast de kinderen met "er ligt sneeuw!" Maar nu zijn ze daar wat te groot voor.

Tucana's Dream zei

Ik zit hier onder tafel van het lachen!
Niet gezond met een klein meisje aan de borst *grijns*