maandag, maart 27, 2006

Werken aan voorraad

In het weblog van Simple Sparrow las ik het idee van de 'Use what you got'-maand. Het komt er op neer dat je een maand (of een andere tijdspanne) lang geen nieuwe materialen koopt, maar gebruik maakt van materialen uit je voorraad. Nu is mijn voorraad stoffen ongetwijfeld niet-gemiddeld groot voor/door mijn webwinkel Frommes en kan ik daardoor best even vooruit. Maar ik heb ook vrij veel restanten liggen van o.a. katoen, flanel, badstof, sherpa, hennepfleece en pul. Stukjes die te klein zijn voor de meeste projecten, maar waarvan het ook weer zo zonde is om ze weg te gooien (daar ben ik überhaupt niet zo goed in...). Van díe restjes heb ik de afgelopen week een heleboel weggewerkt. Hieronder (een deel van) de nieuwe voorraad katoenen maandverband voor als ik straks Frommes weer opstart. Ik wil dan meer uit voorraad gaan leveren ipv alleen op bestelling.

Maar nu, ik heb de komende twee-en-een-kwart uur alle gelegenheid om ongestoord aan iets te werken (oooh, wat een weelde). Wat zal ik gaan doen of maken?

1 opmerking:

Irma zei

enne...wat ben je gaan doen?