dinsdag, maart 14, 2006

Prik!

Vanmorgen kreeg ik een kadootje van mijn moeder, die afgelopen zaterdag naar de open dag van Niels Holgersson is geweest. Als je niet beter weet, zou je denken 'Wat is dit voor een martelwerktuig?'....

Een viltnaaldenhouder (mooi woord voor Galgje).

Gelukkig heb ik altijd wol in huis, dus kon ik het meteen even uitproberen. Droogvilten of naaldvilten. Het plukje gekaarde wol veranderde al snel in een bolletje (of is het een ei?).

Dit is leuk! Ik kreeg helemaal een 'Hé Mike, dit is gewèèèèèèldig'-gevoel (Blijf ik misschien toch wel eens te lang hangen bij die ergerlijke tv-verkoopfilmpjes....)

Eens even kijken of ik nog wat gekleurde wol in de kast heb liggen. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

P.s. De website van Niels Holgersson is hier te vinden: www.nielsholgersson.nl. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik netjes een link in mijn tekst kan verwerken.

Geen opmerkingen: