donderdag, januari 03, 2008

Met stip!

Is dit toeval of heb ik gewoon een gruwelijke stippentic?



2 Boodschappentassen die ik al eeeeeeuwen heb. De laarzen die ik gister heb gekocht (eindelijk, laarzen, leuke, die passen!). Bovenop het gordijn van de badkamer dat ik zonet op maat heb zitten knippen en van ringen voorzien (het hing sinds de verhuizing al voor het badkamerraam, te lang en aan lelijke haakjes, maar goed, wij konden uit het zicht douchen en daar ging het om ;o).

We hebben heel veel gedaan in huis vandaag. Daarover een apart logje (mét foto's voor de liefhebbers). Morgen of zo. Ik ga nu eerst, moe-maar-voldaan, naar bed.

2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

en ik gruwel van stippen :P
voor grote dingen zoals dat gordijn gaat dat nog en accessoires als die zakken vind je bijna nergens in leuke stofjes dus dat is 'normaal' dan :P maar je hebt zo van die jurken en broeken en noem maar op... brrrrrrrrrrr!
Maar inderdaad, jij hebt duidelijk een stippentic. Wel grappig... :D

lucie zei

Haha ik ben dol op stippen!

gr Lucie